czwartek, 10 października 2013

Na czym polega fotografia produktowa?

Kiedy mamy swój własny sklep internetowy, to musimy pamiętać, ażeby on nie tylko wyglądał poprawnie ale także funkcjonował poprawnie. Klienci są wybredni, to normalne, zwłaszcza kiedy dookoła multum jest konkurencji. Nie warto się dziwić, prawie każdy z nas lubi posiadać wybór i lubi decydować co pragnie wybrać, więc jeżeli coś nam się w danym sklepie nie podoba to po prostu idziemy do innego. Tak jak w sklepie stacjonarnym, tak i w internetowym zwraca się uwagę na to jaka jest obsługa, czy sklep wygląda dobrze, czy jest właściwie ustawiony, czy łatwo go znaleźć, jaki jest asortyment produktów, jaka cena, oraz coś co jest bardzo ważne, czyli w jaki sposób eksponowane są towary.

Jeżeli są ukryte, mało widoczne to spora większość osób nie będzie się chciała do nich dokopywać, ale o ile są ładnie demonstrowane na manekinie i można je obejrzeć z bliska to jest bardziej prawdopodobne, że ktoś się nimi zainteresuje. Tak samo jest w e-sklepach bardzo istotne jest jak przedstawione są produkty i teraz dlatego prawie każdy kto posiada sklep z produktami powinien zainwestować w fotografia produktowa, tak ażeby produkty właściwie wyglądały I przyciągały użytkowników I ewentualnych konsumentów. Priorytetowo istotne jest to w tej chwili w internecie, gdzie inni ludzie nie mogą dotknąć towarów i muszą decydować jedynie na bazie zdjęć, które mogą zobaczyć w sklepie. Dlatego obecnie zazwyczaj kupuje się w sklepach, w których są duże, ładne zdjęcia produktów z różnych stron i które można przybliżać. Warto więc zainwestować, bo to w chwili obecnej fotografia produktów może do nas przyciągnąć kontrahentów i dzięki temu zarobimy więcej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz