piątek, 6 marca 2015

Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś skomplikowane zadanie, ogromna rywalizacja sprawia, że powinno się się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić potencjalnych nabywców, aby byli skłonni obecnie u nas zostawić swoje pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za radą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe klientów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie może być mylony ze codziennym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być zatem tak, że reklama sklepy w siecigo będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się przeróżnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. Jeśli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja konwersji, ale najpierw trzeba taką listę mieć. Jeśli mamy i pragniemy, ażeby zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, by móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo ważne idealny język i perswazyjny przekaz, a co najistotniejsze właściwe dobranie targetowej grupy - na tym polega optymalizacja modyfikacji. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: e-mail marketing.

0 komentarze:

Prześlij komentarz