czwartek, 4 stycznia 2018

Rehabilitacje, kogo zatrudnić

Terapia po operacji. Zadajemy sobie pytanie jak można było uniknąć operacji?
Z całą pewnością ja również zastanawiałem się sporo razy czy faktycznie musiało dojść do tak poważnej kontuzji. W końcu sporo osób mówiło mi, że rehabilitacja po artroskopii Gdańsk to jest de facto skomplikowana sprawa i nie za każdym razem będzie można osiągnąć taką sprawność jak przed kontuzją. Na pewno było za późno. Doznałem poważnego urazu na skutek czego załamałem się też psychicznie.

Z całkowitą czyli stu procentową pewnością psychikę udało się odbudować niemniej jednak czekała mnie także bardzo poważna rehabilitacja neurologiczna. Był to zespół działań rehabilitacyjnych, które były na kierunkowane na mnie jako pacjenta z wysokim stopniem upośledzenia ruchowego. Byłem dotknięty poważnymi dolegliwościami. Zaczęły się pojawiać też dodatkowe schorzenia neurologiczne. Sama idea przywrócenia u mnie wszystkich najważniejszych funkcji bardzo mnie ucieszyła niemniej jednak trzeba było jednakże postawić na doświadczonych fachowców. Wiązały się z tym bezdyskusyjne koszty, niemniej jednak na to byłem gotowy. Pomoc to również rodzina i znajomi.
Podejście do rehabilitacji
Na pewno zawsze, gdy już znajdziemy przyczynę naszej słabej psychiki trzeba zastanowić się właśnie nad tym jak zrekonstruować nasze ciało. Musimy rozważyć wszystkich najlepszych rehabilitantów dostępnych w przestrzeni publicznej. W moim przypadku była to doświadczona osoba, która pracowała z wieloma moimi znajomymi. O tyle sprawa była ułatwiona, ze rekonstrukcja więzadeł krzyżowych kolana to były zagadnienia także bardzo gruntownie przedyskutowane z moim lekarzem. W końcu się udało i znaleźliśmy dobrych terapeutów i można było opracować częstotliwość i występowanie rehabilitacji w moim grafiku tygodniowym. Wystarczyło tylko zaplanować wszystkie inne czynności w trochę inny sposób i przystąpić do działania. Analizowałem rozmaite statystyki dotyczące innych chorych. Okazało się, że stopień wyzdrowienia realnie jest bardzo wysoki. Można było również rozmawiać poprzez fora internetowe lub komunikatory z innymi chorymi, którzy byli akurat przed operacją albo również świeżo po albo kilka miesięcy po.
Dodatkowe funkcje.
Rehabilitacja to był na pewno zespół rozmaitych działań, które polegały na regularnym zwyczajnym ćwiczeniu. Potem częstotliwość spadała oraz zwiększała się w miarę tego, do którego etapu rehabilitacji dochodziliśmy. Po jakimś czasie okazało się, że potrzebny również będzie masażysta Gdańsk, ponieważ mięśnie zaczęły odczuwać faktycznie bardzo duże zmęczenie. Przekonałem się jak bardzo skomplikowanym mechanizmem jest ciało ludzkie. Wszystko opiera się na: mięśniach, kościach i ścięgnach.
Na szczęście złapałem też kontakt z innymi chorymi osobami dzięki czemu można było bardzo szybko prześledzić rozmaite scenariusze rehabilitacyjne. Zorientowałem się jak sporo jest możliwości do wyboru i które konkretnie propozycje sprawdzają się doskonale w praktyce. Np. inne metody mamy wykorzystywane w Polsce w zakresie rehabilitacji albo masażu, a inne w Niemczech czy też w Japonii. W tej chwili na szczęście jestem już po takiej rehabilitacji i cieszę się stosunkowo dobrym zdrowiem. Czasem jednak należy chodzić jeszcze na masaż.
Polecana strona: https://www.naszarehabilitacja.pl/sopot-masaz-i-terapia-rehabilitacyjna,gdansk.html.

0 komentarze:

Prześlij komentarz